Hej alla!

var ett tag sen man skrev nu, så tänkte nu har jag tid över till att skriva lite kort innan maten:)

efter att jag skrev sist så har jag hunnit med systerdotters dop, semester, intensivkurs på bilskola, jobbat och ja haft det bra helt enkelt även bokat resa till tunisien :)

Agnes dop var jätte fint hon var så duktig så:) alla var jätte fina och många fina presenter:)<3

semestern har vi slappat, varit ute med båten och fiskat har det blivit massor:) har dock inte fått sådär jätte många som man trodde men kul var det och tycker det är mysigt att fiska:)

intensivkurs på bilskola har jag också haft, blev dock inte klar då de bara hade slaffsat ihop min vecka då de bokade in mig fel:S men nu har jag iaf bokat både skrivning och uppkörning, säger inte när eller om det är nära. det får ni reda på sen när jag klarat det:) hihi

på jobbet är det som vanligt fast nu har man hamnat på en annan zon. är lite tråkigt att inte vara på samma ställe där man stor trivs. men men ett jobb är ett jobb. har ju iaf josse så då klarar man sig:)

utomlands ska jag och min älskling också. blev inget på semestern då älskling överrraskade mig med att han hade köpt båt!:) men nu är den bokad iaf. det blir den 4:e till 11:e oktober:) till Hammamet i tunisien, hotellet heter Furati och verkar jätte mysigt:)

nej allt jag hade att skriva, nu är det käk!

Chiao<3

(jag skriver snart igen, blev lite lat där vid semestern och stress på jobbet. hoppas ni har förståelse!)

GvB älskar dig så otroligt mycket. du är mitt allt och lite till! Åååååh jag bara älskar dig, orkar inte skriva kärleksförklaring, du vet vad jag känner och det är det som räknas:) Puss på dig min lilla gosebjörn<3

Vårat hotell, utsikten över poolen!<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej dottra!!!

på tiden med lite uppdatering.....låter helt underbart att få åka iväg...älskar dig.puss amamma o pappa

2009-08-14 @ 20:33:36
Postat av: mormor

Vad härligt det ser ut!Håller tummarna för dig med körkortet"spännande"Kram o puss från mormor och morfar

2009-08-16 @ 18:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0