fredagsmys

Är det idag hemma. har tänt alla ljus vi har i vardagsrummet och sitter nu och kollar tv. gabriel är hemma hos min kusin med några av killarna och dricker bärs och spelar tv-spel. Så nu sitter man här och bara kopplar av. har en tid för sig själv. är lite skönt ibland faktiskt :) sitter här i soffan och musiken strömmar ur högtalarna. så underbart.

Ja första dagen på H&M var helt okej. men det känns så instängt och lite av ett fängelse. då man måste stämpla varje rast man har och kommer man någon minut för sent så dras det av lönen. har ändrats nåt enormt sen man var där senast. men det var ju också ett år sen med. Men iaf. har iaf underbara jobbar kompisar där som gör det roligare. och tänka sig en hel dag på H&M utan att höra klagomål om att det är vi inhyrda som gör fel:) detta kan bli bra. men man är ju stressad över alla stämpelklockor och så, men men bara bita ihop :)

Fredags planerna blev som ni märkt annorlunda. men det gör inget. tid för sig själv kan man behöva!

nej nu ska jag se om det finns ngn film att se.

chiao




                                        
                                                                The naked truth

Kommentarer
Postat av: Jonna!!

vad roligt att du börjat skriva lite mer, fortsätt så det är roligt att läsa det du skriver :) <3

2009-12-21 @ 16:38:09
Postat av: till jonna

hhee ja men nu har det inte blivit av, men jag får mina ryck ;) det kommer ett snart, säkerligen imorgon eller ikväll. vad roligt att du tycker det är roligt att läsa raring :) nu blir jag glad :D :D :D :D<3

2009-12-21 @ 16:47:35
Postat av: mamma

kul att du skriver lite mitt hjärta!!!tack för senast.mysigt att ha er hemma o få lite tid med er ochså.älskar dig min söta dotter som du är hihi...pussar o kramar mamma o pappa

2009-12-27 @ 19:55:28
Postat av: till mamma

hehe ja jag tycker det. men man kommer igång och sen ger man upp igen. finns inte alltid något att skriva. hjärnan är inte på sin plats :P Tack själva! hehe ja var mysigt att vara hemma igen :) få en brak frukost som bara du kan ge och ja :) LOVELY. vi kommer nog sova över en dag till snart ;) HIHI. Älskar er också otroligt mycket för dom ni är och erat sätt att uppfostra mig. man märker att ni gjort ett för j***a bra jobb alltså. då man märker hur folk beter sig, och ja vet itne. vill inte låta självgod. men ni fattar. Man tar efter det bästa av er och tror inte man kan komma i närheten av hur bra föräldrar ni är! om ni kunde se er genom mina ögon skulle ni förstå. många pussar och kramar<3

2010-01-07 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0