9/2-09

Kan börja med at Säga grattis till Sanna som fyller idag. det är Gabriels mamma!

annars då? jo det är bara jobb jobb jobb, dagarna in och dagarna ut. känns inte osm man får någon fritid mer än helgerna, och oftast är det någonting som ska göras. och oftast inte bara en sak per dag! blir aldrig så att ajg och älskling är själva och bara myser en lördags eller fredags kväll. Men som vissa vet så är vi mer sällskapssjuka av oss så det blir aldrig så;)

helgen som var gjorde vi lite saker.
Fredag: Hem till syrran och adde och kikade let's dance och umgicks
Lördag-Söndag spenderades i Mariefred<3

Så såg min helg ut. sorry om jag inte skriver så mycket längre som ajg brukade. men känner inget sug till att skriva, men när jag väl fått tillbaka mitt skrivsjuka humör så blir det nog ett långt :P

Chiao<3

Gvb<3


Vill ha tillbaka tiden då mörka moln inte existerade!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min älskling!

Livet är så ibland,man jobbar hela dagarna och sen ska man äta,dushaosv.....men nu går vi mot ljusare tider,Man märker ju redan skillnad med dagarna,,,Ville bara säga att vi älskar dig!!!!!

Ha nu n bra ALLA HJÄRTANS DAG!!!!MÅNGA KRAMAR O PUSSAR MAMMSEN O PAPPSEN

2009-02-14 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0