Glömde skriva igår

att mitt systerbarn Agnes faktikst blir en månad!<3 Grattis grattis älskar dig<3

Igår så var vi hemma hos mamam och pappa och käkade hemma gjord pizza. var hur gott som helst! sen kikade vi på lets dance och pratade i evigheter kändes det som, alltid lika mysigt att vara hemma hos mamma och pappa<3

Idag så ska vi hem till systra min och adde:) ska vara där hela kvällen och ha det trevligt med jonna och ante och daniel och sandra:) ska bli så mysigt!<3 Under dagen vet jag inte vad jag ska göra. gabriel är nu i mariefred, han skulle bara fixa till fjädrarna bak på bilen och sen skulle han komma hem. Ska försöka komma iväg till tuna, är sugen på att köpa ett par jeans och sen foundation :)  får se vad som inhandlas!

Nu ska jag hoppa in i duschen, så chiao<3

Gabriel jag älskar dig mer än vad du kan ana! Du betyder så mycket för mig. du gör mig hel. När jag har det som svårast är du den som lyfter upp mig igen. Ord kan inte beskriva min lycka och kärlek! Endast ord som Jag älskar dig, kan göra det!<3




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej mamma här!tack för det trevliga sällskapet igår,det är så kul när ni kommer och hälsar på det lyfter upp humöret,,,,älskar dig så min tös kan inte med ord beskriva vad du betyder för mig men det tror jag att du vet...i dag mår man lite bakis men men man får skylla sig själv haha.ha nu en bra dag så härs vi....många kramar och pussar mamma o pappa

2009-02-21 @ 12:11:23
Postat av: mamma

Hej mamma här!tack för det trevliga sällskapet igår,det är så kul när ni kommer och hälsar på det lyfter upp humöret,,,,älskar dig så min tös kan inte med ord beskriva vad du betyder för mig men det tror jag att du vet...i dag mår man lite bakis men men man får skylla sig själv haha.ha nu en bra dag så härs vi....många kramar och pussar mamma o pappa

2009-02-21 @ 12:12:53
Postat av: till mamma<3

Heeej :) hehe tack själv! det är roligt att komma och hälsa på er, ni är så mysiga och så härliga! Vad gullig du är! kdu vet att jag älskar dig också, och ord kan inte beskriva den kärleken till dig mor! du vet vad du betyder, och pappa lika så! hehe det kan jag förstå;) det gör vi! hör av mig senare älskar er! Pussar&kramar<3

2009-02-21 @ 13:30:12
Postat av: carro

tack för idag gumman :) det var riktigt kul att träffas! saknar ju dig. puss <3

2009-02-21 @ 21:58:24
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/
Postat av: till carro<3

Tack själv gumman! ja det var det verkligen! som sagt ska boka in dig varje helg :D hahah Saknar dig också!! Puss<3

2009-02-22 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0