Hej igen!

längesen man skrev nu, men det blir så ibland:/ Har bara hänt en intressant sak sen jag skrev förut. ochd et var att vi förra helgen firade vi tjejer jennie som fyllde 20:) Grattis gumman<3 Mycket dragna folk och väldigt roligt hade vi! så i söndags mådde man inte så bra, tror nog jag fotrfarande var lite på lyset på morgonen, men men:P sånt som händer!;) Längtar till min 20 års fest. ska bli grymt kul, vad mer behöver man säga liksom?!

denna helg så ska vi idag över till min syster och adde + lilla agnes och mysa kolla let's dance och käka oss feta på chips och dip ;) haha. Jonna och ante kommer dit också, ska bli trevligt och träffa dom<3 Imorgon så ska ajg ta en fika med denna underbara person och jennie:) sen drar vi till amriefred direkt efter det och ska sova över där och spela monopol och ha det mysigt:) käka god mat också så klart :D<3 Söndag ska vi nog bara spendera tid till varandra. slappa och kika film. får se när vi kommer hem från mariefred:) lär ju bli någon gång på eftermiddagen!

Nej nu ska vi faktist kila över till syrran och dom:)

ha det bra! Chiao<3

Caroline Isokääntä jag älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma!

söta ni är :)

2009-02-07 @ 18:57:02
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar ju dig också såklart :)

2009-02-08 @ 04:42:52
URL: http://carolineisokaanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0