jaha ja

då var det dags igen att vara sjuk. Har gått och blivit förkyld och känner mig jätte hängig, men men vad ska man göra åt det?helgen som varit då:

 

Fredags så var ajg syster och jonna hem till sandra för att käka gott, dricka lite gott och snacka en massa och sen lyssnade på gammal musik :) riktigt trevligt var det.

 

Lördag blev att jag och älskling åkte till mariefred och fixa lite med MIN bil. käka god middag hos hans föräldrar och snodde med oss hunden hem:) Så från och med lördag till idag har vi haft en hund här hemma, kändes sjkönt att ha lite liv här hemma igen efter att vi gjorde oss av med våran katt. Naten fick jag sova tre timmar p.g.a att Puffen vaktade hemmet. han är ej van vid ljud på kvällarna. och från att komma till ett tyst hus till lägenhet med 4 hushåll så var det inte så jätte tyst på honom direkt. Fick som sagt sova 3 timmar och var uppe från kl halv sju igår morse. så man somnade rätt så hgott igår kväll då puffen äntligen lugnade sig :)

 

Gårdagen så var jag hemma bara och tog det lugnt med älsklingen och hans lille bror rasmus, som också sov över hos oss från lördag till idag. Vi kikade på sällskapsresan och nya 2 fast 2furios (eller hur det nu stavas) käkade tacos på kvällen och bara umgicks. Mycket trevligt:)

 

Idag så skulle jag till kontoret på arena men tyvärr var hon hemma och vårdade sjuktt barn. mitt uppdrag på mekonomen har tyvärr slutat denna vecka då det inte finns så mycket att göra. men jag är säkert snart tillbaka där igen :) Nu ska jag spela lite sims :)

Chiao<3

 


Kommentarer
Postat av: mamma

hej mitt hjärta!!!hoppas det gått bra att jobba i dag...hoppas du snart blir bra!!!!många pussar o kramar mamma o pappa

2009-06-17 @ 19:48:52
Postat av: till mamma <3

Heeeej mor:) jadå det gick väl, men var lite tufft med förkylningen som du redan vet. men bara bita ihop! Ses snart hörru! Puss & Kram älskar er

2009-06-20 @ 17:03:15
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208370



har du också funderat på hur vissa bloggare gör för att ha råd att shoppa mkt och leva ett såkallat "lyxliv?"

Jag har kommit på ett väldigt lätt sätt att göra detsamma, att kunna shoppa mkt o dessutom helt gratis!



klicka er in på min blogg o läs inlägget "shoppa gratis", lr gå in på länken här ovan!

det är lätt, det är gratis och absolut värt minuten! SHOPPA GRATIS!

2009-06-26 @ 12:14:41
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken fin blogg du har =)

2009-07-03 @ 11:03:58
URL: http://emmacaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0