Underbart!

Grymt väder:) grillning ska det bli och brändboll imorgon, sola sola sola! kan ju inte vara likblek längre :p

Idag som sagt så ska man grilla med syster,adde och darling:) såååå uderbart. sen blir det väll att ta det lugnt på kvällen.
Imorgon är det brändboll med fam brunstedt och många fler:) grymt roligt ännu en dag i solen också:) ÅÅÅÅÅH!
Söndag ska man jobba, så hoppas det regnar då så man inte har lika dåligt samvete. men man får väl tänka på pengarna i värsta fall :P

Ja det var allt jag hade att skriva, vem vill sitta inne nu liksom?

Chiao<3


Kommentarer
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!!!!



KUL MED BRÄNNBOLL DET MÅSTE VI GÖRA IGEN ELLER HUR...SER FRAM EMOT ATT BJUDA DIG PÅ MIDDAG,HAR EN LITEN PRESENT TILL DIG FRÅN PAPPA O MIG.KÄNNER ATT VI VILL GE DIG NÅGOT FÖR VI ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET.....LITE UPPDATE PÅ DIN SIDA KANSKE SNART????KRAM

2009-06-04 @ 17:45:15
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!!!!



KUL MED BRÄNNBOLL DET MÅSTE VI GÖRA IGEN ELLER HUR...SER FRAM EMOT ATT BJUDA DIG PÅ MIDDAG,HAR EN LITEN PRESENT TILL DIG FRÅN PAPPA O MIG.KÄNNER ATT VI VILL GE DIG NÅGOT FÖR VI ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET.....LITE UPPDATE PÅ DIN SIDA KANSKE SNART????KRAM

2009-06-04 @ 17:46:20
Postat av: mamma

mamma här igen!!!!

f'''an va jobbigt när jag aldrig kan bara lägga in en haha men men....älskar dig puss puss

2009-06-04 @ 17:47:40
Postat av: Till mamma och pappa<3

Heeej :) ja det var riktigt roligt, men vi måste spela lite längre då. var ju så laddad inför det :D hehe. Vad gulliga ni är. tack för den fina presenten och god mat, var verkligen uppskattat! Men ni hade inte behövt ge mig bara för att i älskar mig så mycket. jag vet det ju :) behöver inte presenter bara jag har er! Update har kommit nu ;) så enjoy mor! Tack för att ni finns här för mig genom allt och tack för att ni gjort mig till den jag är! Älskar er sååå mycket! Tusen pussar och kramar! p.s jag vet att det är jobbigt, men som sagt det är eran dators fel ;) d.s

2009-06-15 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0