Hej hej !

vet att jag är sämst på att skriva men ska FÖRSÖKA bättra mig :)

Ja tunisien resan var väl sådär, det bästsa med hela resan var att det bara var jag och älsklingen, mer än så var det inte. Havet och stranden kanon fin, bara det att det gick säljare där och de kom ju inte bara fram en gång per dag utan 3 ggr ca. kommer ej ihåg om det var fler eller färre. men omkring 3. Maten på hotellet var inte så rolig heller. det vi levde på  var makaroner och tomatsås. fanns strips också så man fick lite variation. till lunch blev det pizza som fanns rätt över gatan från hotellet.

 Vädret var kanon bra iaf så bruna blev vi:) det var ju det som var huvudsaken med resan sol, bad och bara ägna tid åt varandra. och det fick vi :)<3 Fanns inte så mycket att göra där nere. åkte pirat båt där vi fick se delfiner, men det var 100 pers på båten och det blev väldigt trångt då de dök upp :/ annars hade det säkert varit en trevlig båttur :) På torsdagen hittade vi (som tur var) en engelsk restaurang där man kunde käka toast och hamburgare m.m! Så det fick bli vårat nya lunch ställe och även en dag middag :)  ja mycket mer än så finns det inte att berätta om det.

Vad som skett efter det är att jag fått fast jobb för Arena Personal, ÄNTLIGEN :) är super lycklig. 
Min charmiga systerdotter Agnes kryper :) förut hasade hon sig fram och kröp bakåt. men nu har hon äntligen hittat 1:ans växel och kryper frammåt, men när hon vill att det ska gå fort så ålar hon :D hahaha så Himla söt. Mosters älskling! Sen har hon också börjat rycka på axlarna som jag skarpt tror att hon tagit efter mig. har ju suttit och gjort det x antal ggr framför henne och helt plötsligt började hon med det. så ja ni kan ju räkna ut resten! :D
Jag och älsklingen har fått katt igen. Syrran coh addes gammla katt busan.
Jag har blivitförflyttad från Mekonomen och hamnat på sämsta stället. Arena har dåligt med jobb nu tydligen och de vill att de som har fast tjänst ska jobba 40h/veckan. Men man saknar alla på Mekonomen faktiskt! men tur är så har man anna * 2. Anna Liljestrand och anna elfwen. Så v tre har kul ihop sen finns det en massa roligt folk. men det är arbetsuppgifterna som suger! usch fy coh blä säger jag.
Jag håller på med körkortet för fulla rullar. hade nyss teori prov och kuggade det med ynka 1 poäng. men nästa gång då jävlar !!!!! blev så arg så nu ska jag klara det. får se hur det går på uppkörningen. men ni får inte reda på när den är. skriver här om jag klarade den eller inte den dagen jag gör den :P
Jag har börjat träna också. syrran fick mig till det och de som jobbar på forever är ju så övertalande när de väl sitter där med en i deras rum och berättar hur bra allt låter :P Så ja tro det eller ej, jag tränar på ett gym :P hahaha. Körde afro dans igår, vet det låter skit skumt men det är väldigt bra för kroppen då man rör hela kroppen hela tiden! Sen ska jag köra på maskiner också, vill få upp konditionen, styrkan i ryggen och axlarna :) Hoppas att man får en snyggare hållning än den ihopsjunkna moroten :P

Ja just u kommer jag inte på så mycket mer att skriva. Skriver väl kanske imorgon :)

Chiao!

GVB, älskar dig så sjuuuukt mycket min älskling, när min värld känns mörk så finns du alltid där och lyser upp min väg. Du är min andra halva och jag inser att jag inte klarar mig utan dig. Allt skulle bara bli jobbigt och ajg vet inte om jag skulle orka med en vardag utan dig. du får mig att le, skratta, känna mig trygg, älskad och uppskattad. Jag kan inte tacka dig nog för allt du gjort för mig. När jag har haft en tuff dagpå jobbet och kommer hem till dig så räcker det med att kolla på dig så pirrar det i hela mig. När du pussar mig eller jag dig och jag har mitt myshumör såblir jag bara tokig i dig. Jag kan inte sluta då. vill bara pussa på dig tills solen går upp. Ord kan inte beskriva min kärlek till dig men jag känner att det var ett väldigt bra tag sen jag ägnade ett inlägg till dig. vill att du ska se detta. Du vet ju redan detta, men det är skönt att skriva ut sina känslor någonstans också! thihih:D Men jag ville bara skriva ner dessa ord till dig och säga ytterligare en gång att jag älskar dig min blondie :D
Många kyssar //din brunette :D
                                


Kommentarer
Postat av: mamma

kul att det blev lite uppdatering....fina bilder....nästa gång tar du det:körkortet alltså hihi älskar dig!!!!puss o kram mamma o pappa

2009-11-08 @ 17:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0