sick sick sick! :/

ja då är man sjuk. inge roligt alls. skulle ha varit och firat min kusin idag som fyller 25 men istället får man vara hemma och bara ta det lugnt. Roligt värre nu när det är helg! men vad ska man göra? Får ju iaf sällskap av älsklingen :)<3 Ska till vårdcentralen på måndag och se vad de säger, om jag inte är bättre.

man saknar famlijen så det är sjukt, får ju inte träffa ngn av dom. Har inte träffat och umgåts med som sen i onsdags. och jag vet att det inte är en lång stund med tanke på att det är lördag. men jag är så familje kär och det är tråkigt när man inte får träffa dom nu. Älskar och saknar er alla!<3

Nej nu ska jag kolla mer på polisskolan. Ha det bra! Chiao!

 

förstå när krösa maja var såhär liten. då hennes hand var en miniatyr. allt går så fort! nu har hon blivit 9 månader snart 10 och inte alls lång tid kvar så är hon 1 år. Hon är så charmig och alldeles underbar. man smälter när hon kramar en och när hon skrattar herregud vilket skratt. det smittar av sig så in i nordens mycket. det är mosters lilla charmtroll och kan inte mer än att säga att jag älskar dig och kommer alltid finnas här för dig i ur och skur! Du kom som en glädje till oss då det var tufft och alla bekymmer försvinner när man tittar på dig! minns den dagen då din mamma skickade mms till mig och berättade att jag blivit moster. VILKEN KÄNSLA säger jag bara. att få hålla i dig första gången, att få höra dig "snacka" första gången, att höra dig skratta första gången är obeskrivligt! du kommer alltid ha en stor del av mitt hjärta Agnes Anna Elisabeth Nystedt! Moster älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh herregud vad fint du skrivit... gråter som vanligt =,) du vet att hon älskar dig med, och vi också såklart!!! PUSS

2009-11-15 @ 20:28:49
URL: http://nattislindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0