lördag

Är det idag och Madeleine är inte helt frisk ännu. men bättringsvägen helt klart!:)

Igår gjorde vi inte så mycket. vi var hemma och kollade idol:) säger bara en sak. Olle var grym igår och jag tror han kommer kamma hem allt. antingen han eller Jay..

Idag (om jag hade varit frisk) så skulle vi åkt upp till Sthlm till Heron city och se på Paranormal Activity 2. men men shit happens!

När man ser hur snön bara faller ner på marken så blir man genast panikslagen med att man inte har några vinterskor :/ är grymt sugen på att åka och kolla efter det idag. För det är något som verkligen är en bra investering och som jag tror att man inte kommer klara sig utan nu efter helgen:/ Tur att man käkar penecilin iaf så man vet att man inte är en smittorisk om man skulle våga sig ut! Känns konstigt då man varit hemma från jobbet. men vad sjutton kan ju inte gå och frysa ju!!

jaaa det var väl allt jag hade att skriva. kommentera gärna mitt långa nya inlägg och säg vilken text du tycker att jag ska tattuera in. tack på förhand!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0