Uppdatering då

Läkar besöket gick bra! Sänkan låg på 27 vilket var sådär. Det är lite över normalt men ingen fara. Jag fick antibiotika nu så nu ska viruset ur kroppen! längtar tills den dagen man är fullt frisk:D, länge sen man var det nu! Ska ringa dit och boka tid, då jag blivit frisk och har varit det i ett par veckor. De ska då kolla upp mina lungor för att se om det är något som påverkar att jag blir sjuk så ofta. Så nu är det bara att vänta och se!

Glömde även skriva i förra inlägget att nästa fredag är det tjej kryssning på hög nivå som gäller:) Känner på mig att det kommer bli en kryssning man sent kommer att glömma:)

Det var allt nu är det snart mat här:) karln får agera kock då jag inte har ork:)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0